یک ماهه درگیر یه کار اداری مربوط به شرکت هستم و واقعا کلافه شدم هرکدوم یه حرفی میزنن که با حرف روز بعدشون نمیخونه.یه روز میگن اصل این برگو میخوایم فردا میگن نه دو سری کپی.امروز میگن 3 قطعه عکس 4*3 فردا میگن 5 قطعه 3*2.امروز میگن یه فیش 65000 تومنی واریز کنید فردا میگن 75000 تومنی.احساس میکنم دارم به جنون میرسم.چرا سیستم اداری اینطوره واقعا؟بی نظم و آشفته؟
همون هفت خوانه رستم که گفتی بیشتر صدق میکنه
دقیقا
بی تظم و آشفته یه لحظشه، اینقدر آدمو می دوونن که از کرده خودش پشیمون بشه و قید کارشو بزنه، مدل کشور ما اینه.