سفر شیراز


امروز بین عکسها چشمم افتاد به عکسهای سفر شیراز.یادش بخیر خیلی خوش گذشت.

جاش خیلی خالیه دلتنگشم اندازه همه عمرم باورم نمیشه دیگه نیست.







تو کیستی

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم؟. . . 

کار اداری یا هفت خوان رستم؟

یک ماهه درگیر یه کار اداری مربوط به شرکت هستم و واقعا کلافه شدم هرکدوم یه حرفی میزنن که با حرف روز بعدشون نمیخونه.یه روز میگن اصل این برگو میخوایم فردا میگن نه دو سری کپی.امروز میگن 3 قطعه عکس 4*3 فردا میگن 5 قطعه 3*2.امروز میگن یه فیش 65000 تومنی واریز کنید فردا میگن 75000 تومنی.احساس میکنم دارم به جنون میرسم.چرا سیستم اداری اینطوره واقعا؟بی نظم و آشفته؟

دلخوشی...

دل آدم چه گرم می شود گاهی ساده

به یک دلخوشی کوچک...

به یک احوالپرسی ساده...

به یک دلداری کوتاه...

به یک گوش دادن خالی...بدون داوری!

به یک پرسش:" روزگارت چگونه است؟ "

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان قهوه!دو نفره...

به شنیدن یک" من کنارت هستم... "

به یک هدیه بی مناسبت...

به یک آغوش گرفتن بی دلیل...

به یک نگاه...

به یک شاخه گل...

دل آدم گاهی چه شاد میشود

به یک فهمیده شدن درست!

به یک لبخند...

به یک سلام...

به یک تایید به یک تبریک...

و ما چه بیرحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم دریغ میکنیم و تمام محبت و دوست داشتنمان را گذاشته ایم کنار تا یکباره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم...