از عاشقی دلتنگ تر

نمی‌دانم از دل‌تنگی عاشق‌ترم
یا از عاشقی
دل‌تنگ‌تر!
فقط می‌دانم
در آغوش منی
بی آن‌که باشی
و رفته‌ای
بی آن‌که نباشی.           "عباس معروفی"

                                            

؟

 

    همیشه داشته های تو

    آرزوی دیگران است...

جالبه ببینید

احساسات زیبا و واقعی آقا دامادها زمانی که خانم خود را در لباس عروس میبینند،که بعضی حتی اشک شوق میریزند،عکسهای زیبایی است،با آرزوی خوشبختی برای تمامی عروس و دامادهای دنیا




من بیشتر از همه عاشق سادگی این عروس خانوما هستم اینکه خود واقعیشون هستن.

منبع:سایت روزنه

دوست همسایه قلب آدمیست

800 کیلومتر راهو کوبیده اومده تا من وقتی میرم مطب واسه یه جراحی ساده تنها نباشم.کلی پای تلفن اصرار میکنم که نیازی نیست بیای میگه باشه تا من حرص نخورم و نگران شب تا صبح تو جاده بودنش نشم میگه باااشه اما نیم ساعت قبل عمل میرسه و در برابر اخم من فقط لبخند میزنه و شب دوباره این راهو برمیگرده که صبح سر کارش باشه.آخه من به تو چی بگم؟چی میتونم بگم؟


عارفی پرسید: دوست را چون دوستش داری نیازش داری؟ یا چون نیازش داری دوستش داری؟

گفتم: چون دارمش بی نیازم.